tisdag 21 juli 2009

Längtan

Är det bara för att det är första jobbveckan som gör att jag längtar efter...

  • att flytta till ett annat ställe
  • hitta en spännande församling eller kanske till och med ett församlingsbygge
  • byta till ett större boende
  • byta jobb (har ett intressant jobb i och för sig, men omväxling förnöjer)

Något nytt och något annorlunda. Alltså nästan byta liv... Tur att jag inte vill byta min man också :-) Katten, som vi har delad vårdnad med tillsammans med grannen, får gärna finnas kvar.

Kanske Gud vill förändring, göra något nytt?

1 kommentar:

Vattenslangen sa...

Större boende. *ler* Min man och jag, särskilt jag kanske, drömmer om större. Nu har vi bara en etta. Men ett gästrum skulle vara roligt att ha. Ska skriva lite mer på det där om "mulet" nu. Micke har fortfarande inte kommit hem. Kram!

... jo nu!