torsdag 24 september 2009

Undra om jag hinner med?

Har precis registrerat mig på Ellel 365 som är en Internetbaserad lärjunga- och helandeskola. Ellel Ministries jobbar med befrielse och själavård. Man kan prova sju dagar gratis, vilket jag tänker göra. Skolan är egentligen 365 dagar. Varje vecka läser man daglig undervisning och får tillgång till en videoundervisning och en audioundervisning på vardera 30 minuter.

Första lektionen var riktigt bra. Den handlar om hur livet formar oss och vår bild av Gud. Det blir som ett pussel med bitar som passar och som inte passar, en blandning av sanningar som frigör och lögner, som vi tror är sanningar, som binder oss.

Om du vill veta mer, klicka på rubriken.

2 kommentarer:

Vattenslangen sa...

Ja, undra? Kanske. För mig skulle det nog vara undrar om jag orkar? Tittade lite på sidan. Ja, den är nog användbar. Såg en bok idag, som jag kanske vill beställ "Att utveckla helandetjänsten". Kanske ska börja med den? Kram till dig!

Anki sa...

Boken lät spännande! Ellelkursen är intensiv, varje dag är tufft, vet inte om jag hinner eller orkar. Provar en vecka - kanske är lagom...

Kram
Annika