måndag 12 oktober 2009

Vilka böcker har du på ditt nattduksbord?

Efter en rätt intensiv helg, då jag fick ett uppdrag på jouren som tog ganska mycket tid, orkar jag inte annat än att ligga i sängen. Känns skönt att inte göra så mycket. Har sjungit lite lovsång och haft en härlig bönestund. Upptäcker högen med böcker på nattduksbordet. Inte så att jag läser alla böckerna, men har nog börjat läsa i allihopa. Undrar just vad bokhögen säger om mig? Vilka böcker har du på ditt nattduksbord? Vad säger de om dig, tror du? Dessa böcker har jag i min hög:

- Det finns gränser
- Out of the dark valley
- Growing pains
- Prayers that heal the heart
- Soul ties
- Amy Carmichael och Indiens juveler
- Straight talk. Overcoming emotional battles with the power of God's Word
- Kvinnor som tänker för mycket
- Deeper healing for the human spirit
- Guide i hopp & tro
- Simple prayer
- Patienter med schizofreni och deras familjer

En salig blandning!

Inga kommentarer: